مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

رژیم لاغری آنلاین Regime online

مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

Health magazine online dieting overweight calculated

مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

توضیحات:
قبل از دریافت رژیم ، موارد زیر را مطالعه نمایید.

1- این رژیم برای افراد سالم تنظیم شده است ، البته افراد مبتلا به فشار خون و چربی خون بالا نیز می توانید با کمی تغییرات آن را اجراکنند، فقط باید توصیه هایی که در باکس آخر آمده است را انتخاب کرده و رعایت کنند.
2- این رژیم برای زنان باردار و شیرده مناسب نیست و نمی تواند همه ی نیازهای غذایی شان را برطرف کند.
3- این رژیم برای افراد بین 18 تا 54 سال طراحی شده است ؛ بدیهی است افراد خارج از این محدوده باید برنامه ی غذایی دیگری را رعایت نمایند.

جهت شروع اینجا کلیک کنید

رژیم لاغری، کنترل آگاهانه یا محدود کردن رژیم غذایی برای از دست دادن وزن، سابقه ای طولانی و رنگارنگ دارد و اغلب افراد تمایل به پیروی از رژیم غذایی شخص دیگری بدون در نظر گرفتن نوع بدن، سلامت و سطح فعالیت خود دارند و کورکورانه از رژیم های لاغری بدون چربی، رژیم لاغری با پروتئین بالا، رژیم غذایی هوس گونه یا رژیم گیاهخواری پیروی می کنند

حقیقت این است که نوع بدن افراد متفاوت است و رژیم غذایی یکسان و متناسب برای همه وجود ندارد. بسته به نوع بدن شما، برنامه رژیم غذایی نیز متفاوت خواهد بود سه دسته مختلف از نوع بدن شامل اکتومورف یا کمبود وزن، اندومورف یا اضافه وزن، مزومورف یا عضلانی می باشد بنابراین، با توجه به نوع بدن مصرف ریزمغذی ها تنظیم می شود.

توجه داشته باشید که افراد بندرت داخل یکی از این دسته ها هستند و اغلب ترکیبی از این مشخصه ها را دارند مطالعات نشان می دهد که رژیم لاغری و محروم کردن خود از مواد غذایی خاص به احتمال زیاد سبب افزایش هورمون های استرس می شود بنابراین، شما سعی خواهید کرد با خوردن مواد غذایی آشغال جبران کنید. لذا یک رژیم غذایی ایده آل به نوع بدن، اهداف، سطح فعالیت های شما و چندین پارامتر دیگر بستگی دارد که ما در این برنامه رژیم لاغری همه این موارد را در نظر گرفته ایم.

برنامه رژيم لاغری رايگان می باشد فقط مبلغ 5 هزار تومان بابت حق عضویت و پشتیبانی کاربران دریافت می شود.
آيا مي دانيد يک رژيم غذايی سالم بر روی مصرف ( ميوه ها، سبزيجات، غلات سبوس دار، شير کم چربی يا بدون چربی و ساير محصولات لبني ) و همينطور مصرف ( گوشت بدون چربی، مرغ، ماهي، حبوبات، تخم مرغ و آجيل ) و کاهش مصرف ( چربی هاي اشباع، چربی ترانس، کلسترول، نمک (سديم) و قندها ) تاکيد دارد.
شايد اگر براي اولين بار در يک مسابقه تير اندازی شرکت می کنيد نتوانيد گلوله را به هدف بزنيد در مسير زندگی هم برای رسيدن به هدف بايد تلاش کرد با هر بار شکست تجربه می کنيد که سريع ياد بگيريد سريع عمل کنيد و منصرف نشويد که هميشه دير است شما بايد برای هدفتان برنامه ريزی کنيد.

مثلاً اگر هدفتان اين است که 15 کيلو از وزنتان را کم کنيد ولی دليلی براي کم کردن وزن نداريد هرگز موفق نمي شويد پس بهتر است دليلتان اين باشد که 6 ماه ديگر که عروسی دوستتان است خوش اندام باشيد

مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

مجله سلامت رژیم لاغری آنلاین محسابه اضافه وزن

وقتي شما دليل خوشايندی براي هدفتان داشته باشيد می توانيد موفق شويد. وقتی به عوارض چاقی مانند ( فشار خون، ديابت، بيماري هاي عروق کرونر، سکته مغزي، سايش مفاصل، کبد چرب، سرطان، سکته قلبي، فشارهاي روحي ) فکر کنيد و دليلتان اين باشد که به اين بيماريها گرفتار نشويد مطمئن باشيد که در برنامه لاغری موفق مي شويد.
در برنامه رژيم لاغری آنلاین بيش از 2000 دستور غذايی قرار داده شده است که در نوع خود بی نظير و با دقت بالا، برنامه ی غذايی شما را ارائه می دهد.
پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود، يک کد رهگيری به شما داده مي شود که شما می توانید در همان لحظه برنامه غذايی خود را با وارد کردن اين کد در قسمت رژيم من در کنار همين صفحه و يا در ايميل خود به صورت آنی ملاحظه کنيد.
قبل از استفاده از برنامه رژيم لاغری آنلاين، جهت اطلاع از وضعيت بدنی خود از برنامه آنتروپومتری ( تن سنجی ) که در پايين همین صفحه قرار دارد استفاده نموده و از وضعيت اضافه و يا کاهش وزن خود مطلع گرديد. اين برنامه علاوه بر محاسبه ی bmi ( شاخص توده بدن )، بازه وزنی مناسب شما را نيز محاسبه می نماييد.
در اين برنامه جهت کاهش وزن، شما مجاز به انتخاب حداکثر 0.5 – 1 کيلوگرم در هفته يا 2 – 4 کيلوگرم در ماه هستيد.
به هيچ عنوان مقدار کاهش وزن خود را بيشتر از 4 کيلوگرم در 30 روز قرار ندهيد. زيرا بدن شما با کمبود ويتامين و املاح مواجه شده و خطرات جبران ناپذيری دارد. توصيه ما اين است که مقدار کاهش وزن خود را کمتر از 4 کيلوگرم در ماه در نظر بگيريد.
توصيه می شود، هدف زمانی خود را 15 روز در نظر بگيرد. به عنوان مثال کاهش وزن 2 کيلوگرم در 15 روز و پس از پايان 15 روز، با دادن مشخصات جديد برنامه مجدد بگيريد.
روزانه 30 – 45 دقيقه پياده روی داشته باشيد.
براي تهيه دستور پخت غذاهای رژيمی از آشپزخانه من در سايت استفاده کنيد.
در صورتی که پس از محاسبه با هشدار مواجه شديد شما نمی توانيد از اين برنامه استفاده کنيد در صورت نياز به برنامه رژيم غذايی، فرم در خواست رژيم غذايی توسط پزشک را در سايت پر نمائيد.
قبل از استفاده از برنامه محاسبگر، وزن ايده ال و شاخص توده بدن خود را با استفاده از برنامه محاسبگر وزن ايده ال و برنامه محاسبگر شاخص توده بدن اضافه وزن خود را بدست آوريد.
اين برنامه، برنامه ايی کامپيوتری و براي يک فرد سالم و بدون بيماری، افراد بالاي 18 سال و زير 50 سال طراحی گرديده و ( عادات غلط غذايی، بيماری، سلايق غذايی و بسياری از مسائل ديگر ) در نظر گرفته نشده است جهت درخواست رژيم غذايی که توسط پزشک و منحصرا برای شما طراحی می گردد کليک نماييد.
اين رژيم غذايي براي مادران باردار و شيرده مناسب نيست
در رژيم غذايی آنلاين مصرف سبزيجات و سالاد بدون سس در وعده هاي غذايی توصيه می گردد.
در مورد تمام نان ها يک واحد نان مساوی يک کف دست ولی يک واحد نان لواش مساوی 4 کف دست مي باشد و منظور از کف دست سينه دست را می گويند و انگشتان دست را شامل نمی شود. يک واحد نان مساوی با 30 گرم نان است.

شما اگر از نان لواش استفاده می کنيد به جای يک کف دست 30 گرم نان لواش مصرف کنيد. توصيه ما اينست که تا حد امکان از نان لواش مصرف نکنيد. در برنامه لاغری آنلاین اگر نوع نان مشخص نشده باشد شما می توانید از هر نانی استفاده نمایید.
در ايام ماه رمضان مي توانيد با پر کردن فرم در خواست رژيم توسط پزشک رژيم لاغری خود را دريافت نماييد.
اگر در برنامه غذايی خود مشکل تايپی يا غذای تکراری مشاهده کرديد در قست تماس با ما با ارسال کد رهگيری، عنوان مشکل و ذکر وعده ی غذايی اطلاع داده تا بررسی شود.
از ماه دوم رژیم غذایی باید از مکمل های مولتی ویتامین و آهن و غیره استفاده کنید که می توانید با نسخه پزشک تهیه و مصرف نمایید البته اگر از میوه و سبزیجات تازه به اندازه کافی استفاده کنید نیازی به مکمل غذایی پیدا نمی کنید.

تجمیل الانف فی ایران

Copyright Amazing.iR© 2015 - Allrights Reserved.

برای ورود به کانال تلگرام کلیک کنید